Львов

27-29 листопада в місті Лева на Площі Ринок проходитиме квест «Якось у Львові». Таку цікаву подію організовують за мотивами першого дитячого коміксу про Львів «таємниці Львівського годинникаря». Вищевказану інформацію надали в прес-службі Львівської міської ради. Ми Учимся во Львове.

Як інформує «lviv-future», у незвичному, але дуже цікавому уроці історії візьмуть участь учні п’ятих класів із шести шкіл з різних районів міста Львова. Метою такого чудового заходу є показ дітям того, що вчити історію міста можна в новому форматі, а в цілому — здобувати знання може бути цікаво, цікаво, незвично і креативно. Зокрема, про це розповіла Світлана нирець, начальник відділу просування Львова ЛМР. Крім того, вона додала, що рідне місто Львів таїть в собі чимало таємниць, які можуть розгадати тільки ті, хто насправді любить і дізнається. Організатори прагнуть розповісти дітям у цікавій незвичайній формі інформацію, яку, напевно, вони досі не знали.

До слова, «таємниці Львівського годинникаря» — це перший дитячий комікс про Львів за мотивами казок Марії Крижанівської. Художником цього художнього творіння є Софія Марійчин. В основі творчого проекту-захоплююча розповідь, між якою маленькі читачі знайомляться з історичними фігурами, легендами про Львів. Цей комікс-найкраща мотивація дізнаватися про історію нашого міста, країни чи світу самостійно.

«Таємниця. ..»описують фантастичну історію, яка могла статися тільки у Львові, — місті історій, магії і неймовірних людей. Допитлива дівчинка Соля пізнає своє місто і його таємниці через портал часу. Вона опиняється у Львові середини XIX століття і повинна його врятувати від чаклунки бузини дам. Соля потрапить і за часів князя Лева. Побачить Львів з замками, потужними стінами, місто тільки що будується, але страждає від прокляття шамана.

Марічка Крижановська розповіла, чому її зацікавив жанр комікс. Вона вважає, що діти є найважливішим інвестицією не тільки міста, а й кожної країни, яка прагне бути успішною. Саме тому вона з колегами вирішили зробити цікавий і дуже нетиповий рекламний продукт — комікс, який націлений на читачів у віці 5 — 10 років, але й жодного дорослого така креативна робота — це комікс, або незвичайний урок історії, ні в якому разі не залишить байдужим.

Львівські педагоги відзначають, що такі «нетипові» уроки є частиною загальної програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2017-2020 роки, затвердженої ухвалою Львівської міської ради у жовтні 2016 року.

Добавить комментарий